Saturday 28 April 2012

I znowu bez cekinów... And without sequins again...

Za Kardomonową i JaMajką... i FB cytuję notkę z pewnej poczytnej gazety:
"Scrapbooking - drogie pinezki, cekiny, serduszka, błyszczące kwiatki i kokardy, które kupuje się przez internet i wykorzystuje do robienia ramek, laurek i wszelkiego typu ozdób. Uwaga: tylko dla dorosłych! To szał pracownic korporacji, które po pracy relaksują się, wyobrażając sobie, że są XIX wiecznymi gospodyniami domowymi".
As found on Kardamonowa and JaMajka's blogs... and Facebook - note from one of Polish magazines: " Scrapbooking - expensive tacks, sequins, hearts, shiny flowers and bows, which you can buy only in the internet and use to make frames, greeting cards and decorations of all kinds. Important: only for adults! This is is a madness of corporation workers, who relax after work having the impession that they are XIX century housewives"
Czyżby??? Wielu rzeczy o sobie nie wiedziałam...
Moja mina na tej pracy niech będzie komentarzem :) (I o zgrozo, idzie długi weekend, a ja naprawdę, ale to już naprawdę nie mam cekinów!!! Nawet tych tanich!) Jak nic, za moment wylecę z tego zacnego grona...
Really? There are so many facts about me I didn't know before!
Let the photo below be my comment to this text :) (And - omg - there is a bank holiday coming and I ran out of all the sequins... even the cheap ones!!!) Soon I'll be removed form this community , this is for sure...


Happy




Ewentualne listy protestacyjne, edukujace i wyjaśniajace prosimy kierować na adres: obcasy-p@agora.pl
Any wishes for mailing the magazine? I'm sure their mailbox is quite full by now :): obcasy-p@agora.pl

29 comments:

Drycha said...

świetnie pasuje do całej sytuacji :D hehehe

Sveta Udelis said...

Невероятно красиво, очень нравится.

Ewa Kierzek said...

No nie, mogłaś naprawdę choć jeden cekin tam wsadzić, no...

Monia - Monika Jakubowska said...

Genialne podsumowanie!

KOLOROWY ptak said...

bije głośno brawo!!!
świetna riposta :)

JaMajka said...

I bez serduszek! ZGROZA!!!
Kocham właśnie to, że jesteś uosobieniem tworzenia bez drogich bzdetów :) Sam talent, saute.

Licho_Nie_Spi said...

Oczywiście, że muszą być drogie! Wszak pracownice korporacji nieźle zarabiają! :D

Rae said...

Mam cekiny! Ha :D Co prawda recyclingowe, bo odprute od jakiegoś ciucha z ciuchlandu.. ale mam :) To, że ich jeszcze nigdy nie użyłam, to przecież sprawa drugorzędna ;)
LO bardzo fajne :)

Visell said...

A cóż to za gazeta była?:)))

jola_zola said...

że tak im odpowiem...
phi...

BRONKA said...

Finn rzuć im pod nogi swoje śrubki, tryby i nity, niech poszerzają wiedzę gamonie :-D

Unknown said...

Amazing! Love the bright shots of color!

Unknown said...

very cool work!!

Unknown said...

Wonderful and beautiful! Always)

MonaGee said...

jak zwykle bomba. I wiesz co, naprawde bardzo cie lubie w tej jasnej odsłonie :) ( nie ze w tamtej nie, ale w tej wybitnie)

a przy okazji ciesze sie ze będąc bezrobotną pracuje w korporacji hahahahaha... Ide sprawdzić stan konta,a nóz mi zaległe wypłaty przelali :D
buziaki!

selena said...

j'adore!

Anonymous said...

oj to można bez cekina z klasą???
Pozdrawiam :-)

Alexandra said...

Rewelacja! I można żyć bez cekinów! Pięknie :)

Anonymous said...

Boski skrap :D Łączę się w strzelaniu min :D

Może podesłać Ci jakieś cekiny...?? W zamian przyjmę błyszczące kwiatki i kokardy, bo też mi wyszły!!! :D

Thuria said...

so beautiful!!!!

Matilde said...

Brawo! Genialne podsumowanie :)

Ella Swan said...

Your work is amazing - you could scrapbook with grass if that's all that was available!!

ingrid said...

awesome page as always! xxx

mood collage said...

Iiihihihihiiii, ten "szał pracownic korporacji", pomijając drogie pinezki, przemówił mi wyjątkowo do rozumu ;D Kim jest ten geniusz, który to wypocił?!
A do tego te ...laurki....hehehe :)))

basiasz80 said...

ale super

AgA said...

Praca piękna i bez cekinów :) Widzę, że kilka osób poruszyły te bzdury... A może za mała sprzedaż cekinów i coś w tym jest??? ;)

pinkalishious said...

everytime i visit this blog you WOW me, i esp loving the black yellow & red colour combo, proper funky!!

JaMajka said...

Ja mam nadzieję, że kupiłaś dla mnie trochę tych cekinów, które wrzuciłaś na fejsa....? Czekam i tęsknię (na cekiny, oczywiście ;))
Wracaj już.

Michelle said...

Ha, doszły mnie też słuchy, że nie pracujesz w korporacji! zgroza! Jak nic cię wyrzucą z sekty scrapbookingowej!
Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...