Saturday 6 September 2008

Wspomnienia - memories part 2

Nikon D80 stał sie moją wielką miłością... dopiero zaczęłam odkrywać jego możliwości, a już paszcza mi się śmieje na myśl o fotkowaniu..to uzależnia i to bardzo :)


Zdjęcia z wakacji są w większości wynikiem moich prób i błędów - Jędrek na szczęście też się przed fotkowaniem nie broni, więc sama mam kilka niezgorszych kadrów :)


Wyniki naszej zabawy przesłoną - i trybem czerni i bieli najbardziej przypadły mi do gustu - to chyba zboczenie jakieś, bo zdecydowanie fotki czarno - białe bardziej mi sie podobają... ech...może ta faza minie za jakiś czas.no mogą być ewentualnie sepiowe (tutaj wielki buziak dla Nuli :****)
To teraz moje pstrykanie:


Chyba mnie naprawdę wzięło... niby czasu nie było dużo, ale zdjęć powstała cała masa. Powstaje też już wakacyjny albumik...może dzisiaj dam radę go ukończyć?
Efekty pierwszych prób zachęcające... profeski to nigdy nie osiągnę, ale dla siebie, dla zabawy...


13 comments:

Anonymous said...

Finn, miłość do Nikona w pełni odwzajemniona - On też cię kocha. To widać!!!! Kapitalne fotki - i wiesz, to chyba naprawdę nie o to chodzi, aby w szranki iść z profesjonalistami (czyt. zawodowymi fotografami). Jak widać i amator (czyt. nie zawodowiec) potrafi. A jamnik ma chyba najpiękniejsze psie zdjęcie na świecie :)

Unknown said...

widziałam je wszystkie (tzn. te wszystkie, które Finn chciała mi pokazać ;P) - są BOMBOWE!!!!!!!!!!
już mi je oskrapowywać!!!!!!!!!

UHK Gallery said...

Te fotki na slide najbardziej mi się podobują i... eeee... nie pogniewajcie się, ale pies z ławką rządzi normalnie hyhyhyhyhyhhyhy no ta fota mnie położyła, cudna jest.........

finnabair said...

hyhyhy nie ma się co gniewać, powszechnie wiadomo że w rodzinie najbardziej fotogeniczne są psy...smutne ale prawdziwe :)

rudlis said...

Świetne zdjęcia Wam powychodziły :))) To teraz czekamy na albumik oscrapowany :P

kalanchoe said...

Zdjęcia rewelacyjne, szczególnie pies :P ale świetnie widzieć CIę wypoczętą! pozdrowienia :)

jaśminowasia said...

piękne są

Anonymous said...

no kochana - super, moim zdaniem też pies z ławką rządzi i jeszcze Jędrek zdjęty z profilu - fajne foto!!

Norunn said...

You have taken so many wonderful pictures!

Costa said...

Finn świetne te foty.. dawaj więcej ja kocham robić zdjecia a jeszcze bardziej kocham ogladać.. no zazdraszczam Fryne że już wszystkie oblukała... czekam na albumik niecierpliwie

Nowalinka said...

Twoje zdjęcia ogląda się z wielką przyjemnością :))
Jednak ze wszystkich (nie wiem czemu?) rozbroiło mnie zdjęcie Waszego psa, który pokazuje język ;)
No i Twoje zdjęcie w sweterku :)

Wisani said...

"Profeski to nigdy nie osiągnę" ... tararara toż to profeska jakniewiemco :* Prześwietne :)

AgnieszkaAnna said...

no nie ma to jak lustrzanka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...